Дигитални процеси за прозрачност на разходите

---------


Сред основните предизвикателства пред финансово-счетоводните отдели във всяка компания са липсата на проследимост на очакваните разходи и ясно дефинирани нива на одобрение, затруднено планиране и прогнозиране на бюджета, невъзможност за бързи справки за минали периоди, пропускане на срокове за плащания.

Кonica Minolta е надежден партньор, който може да ви консултира, имплементира и поддържа най-добрите решения за прозрачност на разходите и оптимално планиране. 

Представяме Ви четири готови решения, които могат да бъдат адаптирани за вашите нужда бързо, лесно и сигурно.


АВТОМАТИЗИРАНО ИЗВЛИЧАНЕ НА ДАННИ ОТ ФАКТУРИ

Елиминирайте неефективните процеси, които забавят дейността на вашия счетоводен и финансов отдел, като автоматизирате обработката на фактури.

Намалете времето за фактуриране, редуцирайте грешките, липсата на проследимост, високите разходи, регулаторния риск и липсата на контрол върху задълженията.

Разберете повече


ЗАЯВЯВАНЕ И ОДОБРЕНИЕ НА РАЗХОДИ

Нямате информация как протича изборът на доставчици в компанията Ви? Не сте сигурни, че процесите по одобрението протичат така, както сте ги дефинирали? Случва ли се фактурите да не се плащат навреме? Не знаете на каква фаза на одобрение се намира фактурата, нито при кого се намира в момента?

Разберете повече

УПРАВЛЕНИЕ НА ДОГОВОРИ

Случва ли Ви се да отделяте много време в постоянно търсене на документи? Липсва ли Ви правилната версия на документа, както и информация кой какви промени последно е направил по него? Искате ли всичките Ви документи, включително договорите и приложенията към тях да се намират на едно и също място?

Разберете повече

ДИГИТАЛЕН АРХИВ

Организирането на интелигентен дигитален архив с Konica Minolta e от ново поколениe. Основният принцип на платформата M-Files е в това КАКВО търси потребителят, (съдържанието), а не КЪДЕ се съхранва то (място). Системата се базира на метаданни или характеристики на документите. Това позволява на потребителите бързо да намират информацията, от която имат нужда и да преглеждат съдържанието в контекста на друга ключова информация и бизнес процеси. Само с нашaта ECM система M-files може да търсите едновременно във всички свързани системи и хранилища.

Разберете повече

 

webinar: Дигитални процеси за прозрачност на разходите и оптимално планиране

Уебинарът „Дигитални процеси за прозрачност на разходите и оптимално планиране“ е част от поредицата „Дигитална трансформация на скорост“ на Коника Минолта България 

Сред основните предизвикателства пред финансово-счетоводните отдели във всяка компания са липсата на проследимост на очакваните разходи и ясно дефинирани нива на одобрение, затруднено планиране и прогнозиране на бюджета, невъзможност за бързи справки за минали периоди, пропускане на срокове за плащания.
В рамките на 60 минути  ще разберете за възможностите да изградите и поддържате лесно единен дигитален архив,  да проследявате всички срокове, постигайки прозрачност и оптимално планиране и да освободите време на служителите си от рутинните задачи.

Програма:
1.    Автоматизирано извличане на данни от фактури
2.    Дигитален процес за заявяване и одобрение на разходи. Дефиниране на нива на одобрение.
3.    Дигитален процес за управление на договори
4.    Споделяне на добри практики - Мирослава Иванова, CFO, Престиж 96

За кого е подходящ уебинарът: Финансови мениджъри и главни счетоводители, финансови контрольори и бизнес анализатори

Гледай на запис

ebook: Как да подобрите финансовите си процеси?

Знаете ли, че на половината от служителите във финансовите отдели им се е налагало да възпроизведат вече съществуващ документ, защото не могат да го намерят? 
А вярвате ли, че над 90% от компаниите изпращат хартиени фактури въпреки разходите, свързани с това? 
Коника Минолта има решения на тези и всички останали предизвикателства, които стоят пред финансовите ви отдели. Нека ви разкажем как можем да ги решим заедно чрез въвеждането на едно умно и интуитивно решение, точно за Вашия бизнес. 
*Тази електронна книга е на английски език.

Изтегли сега
M-Files image header

Решение, базирано на M-Files - световен лидер в управлението на документи

Благодарение на M-Files е възможно да се управлява цялата фирмена информация, във всякакъв формат, по структуриран и прост начин. M-Files е решение с AI, което архивира и каталогизира документи, което ги прави лесни за откриване. Платформата се интегрира с всички налични системи и всеки от служителите винаги има достъп до последната и единствена версия на документа.  M-files позволява да търсиш и откриваш документите, базирани на КАКВИ са те, независимо КЪДЕ се намират.  

M-Files

УСПЕШНИТЕ ИСТОРИИ НА КЛИЕНТИТЕ НИ:

Изпратете запитване

Знаем, че всяка компания е уникална и сме на разположение да проучим заедно най -доброто решение за вашите процеси.