YSoft SafeQ


Контролира разходите за печат под контрол


Корпоративната среда като цяло се нуждае от точен преглед на заявките за печат и разходите свързани с тях, за да включи в бюджета и да контролира разходите. Също така, повечето образователни и обществени организации и големите компании, които работят на проектен принцип искат да начисляват разходи за печат по потребители или групи потребители. За всички тези нужди YSoft SafeQ Print Management е перфектният отговор и осигурява необходимата прозрачност. Като надежден инструмент за цялостно управление на разходите за печат по потребителите, SafeQ осигурява централно управление на потребителите и роли, улеснява присвояването на разходи и тяхното възстановяване, включва възможности за управление на бюджета и квотите по потребители и поддържа подробна отчетност на разходите за печат.


Работен поток на YSoft SafeQ

YSoft SafeQ

YSoft SafeQ

Централно управление на потребителите и ролите

  • Централизирано управление на потребителите
  • Шаблони за разрешение
  • Централизирано управление на удостоверяването

Определяне и възстановяване на разходите

  • Отчетност и контрол на печата
  • Автоматично проследяване
  • Проследяване на устройство от друг производител
  • Индивидуално изчисляване на цената
  • Гъвкаво разпределение на разходите
  • Мониторинг на локални принтери

Управление на бюджета и квотите

  • Лесно разпределение на бюджета
  • Периодично възстановяване на бюджета
    • Презареждане на каса
    • Презареждане на самообслужване
    • Презареждане с кредитна карта

Подробно отчитане на производството и разходите

  • Уеб-базирани отчети
  • Отчети за мениджмънта
  • Експортиране на резултатите от отчетите
  • Автоматично генериране на отчет

Изтеглете брошура на продукта

YSoft SafeQ брошура
YSoft_SafeQ_User_and_Cost-thumbnail

Свържете се с нас

Свържете се с нас

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС

Предпочитана форма на контакт:

Вашите данни ще бъдат обработени в съответствие с нашата политика за поверителност
Enter security code:
 Security code

Текстовите полета с * са задължителни!