Със своите 17 опитни и висококвалифицирани служители, Sporrong & Eriksson Reitionsbyrå AB е одиторска фирма със седалище в Калмар, Швеция. Работейки в този югоизточен регион, компанията се гордее, че предоставя на своите над 600 малки и средни бизнес клиенти най-високото ниво на професионални одиторски услуги - винаги съчетано с личен, индивидуален подход към клиента. Използването на възможностите, които дигитализацията предоставя в обслужването на своите клиенти, беше ключова цел за Sporrong & Eriksson отрано и доказателството за това е фирмената награда „Агенция на бъдещето за 2017“. Заедно с Konica Minolta, компанията реши да направи нова, смела стъпка по пътя към превръщането ѝ в наистина дигитална компания.
От основаването си през 2000 г. досега Sporrong & Eriksson се превърна в водеща счетоводна фирма в областта на Калмар. Тя постига това, като предоставя на своите клиенти безкомпромисен професионализъм в работата си и високо ниво на индивидуално обслужване. Да бъдеш там "за" и "със" своите клиенти е ключов компонент на стратегията за успех на компанията . Следователно служителите на фирмата прекарват значителна част от работата си извън офиса в помещенията на клиентите си или по пътя към тях. Следователно за Sporrong & Eriksson ИТ решение, позволяващо отдалечена работа, не е просто „хубаво да имаш“, а представлява жизненоважен фактор за фирмения бизнес модел.
За бизнес, чийто единствен продукт, е времето на служителите му, ИТ решението, което позволява това, трябва да работи безпроблемно и да бъде абсолютно надеждно. В същото време, поради чувствителния и поверителен характер на данните, които се обработват, това решение трябва да гарантира най-високите нива на сигурност на данните. Håkan Sporrong, един от четиримата собственици на фирмата, обяснява: „И нашето, и времето на нашите клиенти е много ценно, така че ни трябваше система, която да поддържа начина, по който работим. Трябваше да сме гъвкави, но в същото време силно защитени. “
След като е доверен дългосрочен партньор на Sporrong & Eriksson от 2011 г., Konica Minolta за първи път предоставя задълбочен анализ и консултации за намиране на най-подходящото решение за предприемане на следващата стъпка в процеса на дигитализация на партньора. Предишното локално решение вече не отговаря на очакванията на Sporrong & Eriksson. Те търсят ИТ система, която е винаги актуална - от сървър до работни станции - с най-високо ниво на сигурност и 24/7 надеждност. В същото време това решение трябва да освободи вътрешните ресурси във възможно най-голяма степен от всякакви ИТ задачи. В миналото служителите на Sporrong & Eriksson трябва ръчно да правят резервни копия и бекъпи след работно време. По отношение на оптимизиране на работните процеси, когато работят извън офиса с клиентски данни, служителите на Sporrong & Eriksson първо трябва да проверят съответните файлове в местната система и след извличането им да ги проверят отново. Този процес прави работата в екип по тези документи изключително трудна и тромава, особено от различни места. Не на последно място, Sporrong & Eriksson също така по този повод търсят и партньор, който да осигури външнa поддръжка на бюрото за оказване на помощ (Хелп Деск) и ново оборудване за работните станции.
За да отговори на тези изисквания, Konica Minolta идентифицира Remote Care Workplace Premium като перфектното решение. В момента, сървърите работят от центъра за данни с висока сигурност на Konica Minolta, като се гарантира максимална надеждност и достъп отвсякъде. Резервните копия вече се правят автоматично и периодично, което намалява до минимум заплахата от загуба на данни и освобождава персонала на фирмата от тази трудна, повтаряща се и неподлежаща на заплащане задача. Антивирусната защита също е на най-високо ниво и винаги е актуална. За служителите са осигурени нови лаптопи, като Konica Minolta гарантира, че операционните системи и приложения винаги работят с най-новите версии. Освен това този пакет включва денонощна бюро за помощ (Хелп Деск) с опитни експерти на Konica Minolta, винаги готови да окажат помощ и бързо да разрешат всеки проблем, който може да възникне. В крайна сметка целта е Konica Minolta да поеме ролята на външния ИТ отдел на фирмата.
За Sporrong & Eriksson беше абсолютно важно служителите ѝ да могат да продължат работата си за своите взискателни клиенти без прекъсване, въпреки преминаването към новата система. В допълнение, като одиторска фирма, компанията работи с редица силно специфични за индустрията приложения. Konica Minolta трябва да гарантира, че те ще се интегрират безпроблемно в новата ИТ система и ще осигурят всички възможности за дистанционна работа, които се изискват.
Високата отдаденост, ангажираност и експертен опит на Konica Minolta са от решаващо значение за превръщането на този проект в успех. „Служителите, които ръководеха изпълнението, бяха много професионални и знаехме, че са висококвалифицирани. Винаги, когато имаше проблеми, Konica Minolta се справи с тях бързо и с разбиране към процеса“, обяснява Хокан Споронг. Той е много доволен от резултата и от работата по проекта на Konica Minolta: „Сега няма значение дали сме в офиса си, у дома или при клиентите. Имаме еднаква възможност за достъп до всички програми, файлове и приложения, които ни трябват, за да си свършим работата. Ние сме много щастливи от услугата, която Konica Minolta предоставя. “
Внедряването на Remote Care Workplace Premium по този начин помогна на Sporrong & Eriksson да направят голям скок напред в превръщането на своята смела визия за дигитализация на бизнеса им в реалност. И това не спира дотук: бъдещите проекти заедно с Konica Minolta за постигане на наистина безхартиен офис и работни процеси, например, вече са в ход.
Почувствахме необходимостта от дигитална трансформация. За тази цел Коника Минолта беше и е перфектният партньор. Решението, което ни представиха, беше точно това, което търсехме: най-модерно дигитално решение с цялостен фокус върху гъвкавостта и сигурността.
Håkan Sporrong
Собственик на фирма, Sporrong & Eriksson Reitionsbyrå AB