Уебинар: Дигитални процеси в логистични и транспортни компании

 

По време на уебинара ще ви покажем няколко възможности и стъпки, за да преминете към дигитално управление на някои основни процеси в транспортни и логистични компании.

 

  • Въвеждане, обработка и управление на документи- документи за доставка, фактури, товарителници ЧМР, застраховки и др.
  • Управление на договори
  • Регистриране и одобрение на разходи
  • Електронен подпис на документи

 

Ще споделим и някои добри практики от проектите при клиенти, които сме осъществили и ще отговорим и на въпросите ви по темата, с които се сблъсквате в ежедневието си.

 

Искате да научите повече? Попълнете контактната форма сега!


Уебинарът е подходящ за Управители, Мениджъри транспорт, ИТ мениджъри, Логистични мениджъри, Supply chain мениджъри.

 

Контактна форма

Попълнете контактната форма, за да Ви изпратим линк.

Required form 'DownloadForm_5' does not exist.

Текстовите полета, съдържащи * са задължителни!

Note - your current cookie settings will exclude you from receiving promotional updates via email! To allow those updates, update your cookie settings