Споделяне
Konica Minolta, глобален технологичен иноватор, стартира платформа за виртуален шоурум, за да създаде ново завладяващо изживяване за клиентите си в условията на "новото нормално", което се наложи през 2020 г.
Намирането на нови начини за ангажиране на потенциалните клиенти, които да им помогнат да преоткрият съществуващите възможности, никога не е било по-важно. Замяната на елементи на взаимодействие, които до този момент са били „лице в лице“, с такива във виртуална среда, е голямо предизвикателство. Konica Minolta обаче признава, че предоставянето на успешни онлайн платформи за постигане на въздействие и добавяне на стойност на печата, често в комбинация с други медийни канали, е ключово за бъдещето.
Виртуалният шоурум е достъпен за потенциални и настоящи клиенти за три от основните професионални системи на Konica Minolta. Те са тонербазираната преса за етикети AccurioLabel 230, новата система AccurioPress C14000, както и UV мастиленоструйната преса AccurioJet KM-1e. В бъдеще ще бъдат добавени още продуктови линии.
Клиентите могат да се регистрират за демо във Виртуалния шоурум на уебсайта на Коника Минолта България. Придружени от представител на компанията, те могат да направят 3D виртуална обиколка на индустриален или производствен шоурум, като за максимално доближаване до реалното изживяване на фонов режим се чува шум от работещи машини.
Клиентите могат да разгледат галерии с мостри за печат, предоставя им се видео съдържание и се представят подробни презентации на конкретната производствена преса. Интерактивните елементи осигуряват виртуална работа на машините на живо, включително анимирани демонстрации на пътя на хартията, различните цветове на мастилото, зареждането на хартия и подреждането на продукта след отпечатване.
Определени фунционалности също могат да бъдат проучени в детайли по време на обиколката. Те обхващат области като вградени довършителни, модула за интелигентно управление на цветовете IQ-501 и уникалната технология Dot Freeze ™ на Konica Minolta (DFT) за AccurioJet KM-1e.
Оле Мааз, мениджър „Маркетинг и корпоративни комуникации“ в Konica Minolta Business Solutions Europe, казва: „Пандемията даде на всички възможности да преразгледат бизнес практиките си. Правилата се промениха, много вероятно завинаги. Виртуалният шоурум е разработен в съответствие с преоткриването на възможностите от наша страна в помощ на клиентите и първоначалната реакция е изключително положителна. Този нов онлайн начин за представяне на продукти ще се развива и ще продължи да се разширява с течение на времето.
„Ние обаче осъзнаваме, че хората няма да купуват тези продукти само от онлайн презентация. Все още вярваме в силата на личните взаимоотношения и на това клиентът да види на живо нашето портфолио и да се докосне лично до печатните продукти. Крайната ни цел винаги ще бъде да подпомогнем оформянето на идеи за нашите клиенти в партньорски подход - без значение кой комуникационен канал се използва, независимо дали общуването е лице в лице или виртуално. "