3. Какви предпазни мерки предприемате специално за сервизните инженери, които редовно посещават клиенти?
Тъй като нашите инженери пътуват от клиент на клиент, настоящият ни модел на обслужване представлява потенциален риск както за нашите клиенти, така и за нашите служители. В тази връзка ще внесем промени в модела на нашата работа, като приложим максимално отдалечени услуги: Повечето от нашите продукти са проектирани като IоT устройства, платформи или приложения, които позволяват отдалечена връзка. Можем да свържем нашите продукти с backend системата на Konica Minolta, което ще Ви позволи да получавате отдалечени услуги и ще опитаме да разрешим всички инциденти дистанционно, без намеса на място. Ще бъдете посетени физически само ако e необходимо да осигурим свързаност или да заменим хардуера.
Насърчаваме всички служители да следят внимателно тяхното благосъстояние и социалната им среда и да предприемат предпазни мерки, за да сведат до минимум рисковете от зараза, в това число засилени хигиенни мерки, отмяна на участия в по-големи събития, преминаване към виртуални срещи, и където е възможно работа от вкъщи. Пътуването до или от региони с риск е забранено. В случай на заразяване на служител, ние работим в съответствие със всички издадени заповеди и приложимата нормативна уредба и сме въвели мерки, за да сведем до минимум риска от заразяване на другите (карантина). В този случай, както действаме и при други заболявания или по време на годишен отпуск, можете да разчитате на другите инженери от нашия сервиз, за да намалим въздействието върху вашия бизнес.