Бизнесът с „транспромо“ или кръстосани продажби
Бизнесът с „транспромо“ или кръстосани продажби се свежда до включването на промоционални или маркетингови съобщения в така наречените „трансакционни документи“, като фактури, банкови извлечения или застрахователни полици. Тези документи съдържат обобщения на трансакции или друга важна правна информация и затова те се четат и преглеждат по-често от почти всички други видове документи, получавани по пощата. Затова трансакционните документи са особено привлекателна среда за маркетинговите специалисти, които винаги търсят ефективни начини за рекламиране на продукти или услуги.
Като съчетаете трансакционен документ с промоционално съобщение ( = „транспромо“), можете да вкарате оперативна и маркетингова информация в един документ. Не е изненадващо, че това е бързо развиващ се пазар, който възлиза на милиарди.
Понастоящем основните участници в бизнеса с трансакционни документи обслужват „едрия бизнес“. Има обаче страхотен пазарен потенциал в ниския пазарен сегмент – удовлетворяване на потребностите на малките и средните предприятия (МСП) в нишата на „транспромо“ с по-малки обеми.
Каква е ползата за клиентите от „транспромо“:
- Намаляване на разходите чрез поставяне на маркетингови съобщения в трансакционни документи
- Оползотворяване на всяко налично свободно пространство
- Добавена стойност за техните клиенти, използващи трансакционни документи
Какво печелите Вие от кръстосани продажби:
- Генериране на нови приходи от кръстосани продажби
- Голям бизнес потенциал в нишата на „транспромо“ с по-малки обеми
- По-добра информираност на клиентите за други продукти
На пазар, възлизащ на милиарди, има ниша за доставчиците на „транспромо“ услуги, обслужващи малки до средни предприятия. Не пропускайте този шанс за увеличаване на приходите от продажби!