Какви възможности предлага дигиталната трансформация за сектор Ритейл ?
През последните години ритейл компаниите бяха изправени пред предизвикателството за незабавна трансформация. Станахме свидетели на коренна промяна в изискванията на потребителите, както и в начина, по който бизнесите представят, продават и доставят продуктите си. Според статистиката на McKinsey, пандемията е довела до увеличено търсене на цифрови технологии в ритейла.
Клиентите изискват нови нива на стойност , като имат изключително високи очаквания: гъвкавостта и удобството, безупречното обслужване, впечатляващото клиентско преживяване вече са задължителни за лоялността към даден бранд.
Ние в Коника Минолта България вярваме, че процеса на дигитална трансформация може да се реализира бързо и лесно, когато познавате възможностите и разполагате с правилните партньори и ресурси.