dokoni SYNC & SHARE

Защото носенето на работа в джоба е обичайно


Сътрудничество, където и да сте, когато пожелаете и от каквото и да е устройство


Мобилните решения за сътрудничество, които позволяват синхронизирането и сигурно споделяне на документи, станаха широко разпространени в съвременните бизнес среди. Тези онлайн решения предлагат на служителите гъвкавостта, от която се нуждаят, като същевременно повишават сигурността на данните, които са от решаващо значение за добрия бизнес. Те позволяват на служителите да създават и управляват своите собствени работни структури и да се възползват от възможностите за съхранение на данни и споделяне на файлове по-ефективно от всякога, като работят от своето устройство, там където пожелаят.


Ако тези инструменти се използват в бизнес среда без потвърждение от ИТ отдела на компанията, и въпросният служител впоследствие напуска организацията, информацията и документите могат да бъдат загубени. Нараства значението и на мерките за защита на корпоративното съдържанието, тъй като през последните години влязоха в сила по-строгите европейски регламенти за защита на личните данните.


Решението на Konica Minolta за dokoni SYNC & SHARE за мобилно сътрудничество предлага пакети, които отговарят на всички тези нужди. Решението позволява на вашата компания да поддържа и обезпечава служители, използвайки платформа, която им позволява да синхронизират и споделят документи безопасно с външни и вътрешни сътрудници, независимо от времето, устройството и местоположението, като същевременно защитават всяко съдържание, съхранявано в платформата.


Приложението запазва предишните версии на документи и надеждно следи и записва индивидуални данни на всеки потребител. Опцията за добавяне на коментари към файлове и документи и автоматично изпращане на известия до сътрудници подобрява бързината и ефективността при съвместна работа с документи. Приложението дава на потребителите на dokoni SYNC & SHARE пълна гъвкавост по отношение на времето, местоположението и устройството, което го прави особено интересен за компании имащи повече от един офис.


dokoni SYNC & SHARE  logo


dokoni SYNC & SHARE  workflow

dokoni SYNC & SHARE

dokoni SYNC & SHARE

Разпространение на документи

  • Споделяне на файлове към вътрешни и външни сътрудници
  • Достъпност от всички устройства
  • Интеграция към множество хранилища на данни
  • Обединена свързаност на множество инсталации от различни места
  • Функция "пускане" на файлове

Управление на съдържанието

  • Синхронизацията поддържа всички данни синхронизирани с всички потребители и всички устройства
  • Запазване на файлове като "любими'", позволяват бърз достъп до най-използваните файлове 
  • Коментирайте  файловете, за да обсъдите съдържанието
  • Маркиране на документи за по-бързо търсене 
  • Възможност за създаване на автоматизиран работен процес 
  • Управление на потребители

Изтеглете брошура на продукта

dokoni SYNC & SHARE brochure
dokoni_Sync_Share_document-capture-thumbnail

СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС