dokoni CASE


Оптимизиране на работните потоци на документи с SharePoint


Днес обработка на документи и сътрудничество между колеги/отдели са основните аспекти на ежедневния бизнес задачи, по-малка или по-голяма степен във всяка корпоративна среда. Както система за управление на документни работни процеси базирана на Microsoft SharePoint технология, dokoni CASE осигурява ценни разширения и подобрения на тази функционалност, което ще ви помогне да управлявате успешно корпоративно си съдържание.

С помощта на вградена поддръжка на предефинирани работни процеси, приложението улеснява обработката на вече дигитализирани документи. dokoni CASE предлага незабавен преглед на местонахождението, както и актуалния статус на документите. Като допълнителен модул към цялостно решение за Управление на Корпоративното Съдържание (ECM), dokoni CASE ви осигурява подобрена функционалност на управление на автоматизирани документни работни процеси.


dokoni CASE logo


dokoni CASE workflow

dokoni CASE

dokoni CASE

Управление на съдържанието

  • Индексиране на документи
  • Модулни работни потоци
  • Незабавен преглед на документа
  • Макро бутони
  • Система за уведомление
  • Експорт / импорт на документи от други източници
  • Разширява функционалността на Konica Minolta МФУ устройствата
  • Подобрено управление и сигурност

Get the product brochure now to have all information at hand.

dokoni CASE brochure
dokoni_case_document-capture-thumbnail